Wykorzystaj direct mailing

Tradycyjna poczta jest traktowana jako coś bardziej poważnego niż prosty e-mailSposoby dotarcia do klientów, w dzisiejszych czasach są bardzo zróżnicowane. Można wykorzystać np. media tradycyjne, jak radio i telewizja, można również skorzystać z Internetu, który jest obecnie jednym z najważniejszych miejsc, w którym firmy rywalizują o uwagę konsumentów. Jednakże obok wymienionych wyżej możliwości warto zwrócić uwagę na direct mailing, który być może lata świetności ma już sobą, jednakże odpowiednio przeprowadzony może okazać się niezwykle skuteczny.

Direct mailing to rodzaj marketingu bezpośredniego, w którym wykorzystuje się tradycyjną pocztę do przesyłania różnego rodzaju broszur, katalogów czy informacji na temat produktów. Dlaczego warto z niego skorzystać? Ponieważ właściwie każdy poświęca czas na przeglądnięcie poczty, dzięki czemu mamy pewność, że nasza przesyłka trafi w jego ręce. Ponadto rzeczywisty kontakt z przesyłką sprawia, że minimalizujemy szanse jej zignorowania. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest brak ograniczeń – katalog czy broszura mogą mieć przecież sporo stron, jednak jeśli będą ciekawie napisane i będą posiadały istotne informacje, to konsument z pewnością się z nimi zapozna. Co więcej, badania wykazują, że chętniej nabywamy produkty o których otrzymaliśmy wyczerpujące informacje, a direct mailing daje nam możliwość starannego zaprezentowania produktów lub usług.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>