Kilka podstawowych informacji o e-mailingu

Elektroniczna wersja poczty wbrew pozorom nie gwarantuje wysokiej skutecznościInternet daje możliwość wykorzystania różnych narzędzi marketingowych, dzięki którym możliwe jest utrzymywanie kontaktu z klientem, uzyskiwanie cennych informacji oraz oczywiście przyciąganie uwagi konsumentów. Jednym z najczęściej stosowanych narzędzi jest e-mailing (który stopniowo zastępuje tradycyjny mailing).

E-mailing służy do wysyłania na pocztę elektroniczną różnego rodzaju katalogów, ofert, broszur czy też informacji o promocjach. Daje on ogromne możliwości, gdyż w dzisiejszych czasach zdecydowana większość osób posiada swój adres e-mail. Dzięki niemu można błyskawicznie dotrzeć z ofertą do wybranej grupy klientów, a efekty podejmowanych działań można łatwo zmierzyć. Ponadto daje on możliwość idealnego dopasowania przekazu do danej grupy osób, jednak aby był on skuteczny, konieczne jest wykorzystanie bazy danych konsumentów. Zawierać one powinny informacje o zainteresowaniach, upodobaniach czy decyzjach zakupowych klientów – dobrze prowadzona baza danych to klucz do sukcesu w e-mailingu, jak również innych rodzajach marketingu bezpośredniego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>